MÄN SOM HATAR KVINNOR

Var och kollade nyss på Män som hatar kvinnor..SÅ JÄVLA BRA!! Det var den bästa svenska filmen jag någonsin har sett, en riktigt mäktig film som berör nog alla som ser den. Riktigt bra handling, spänningen kände man typ hela filmen, bra skådisar och fyfan vad jag älskar huvudpersonen Noomi Rapace som spelar Lisbeth Salander i filmen, hon var ju så jävla klockren och typ min idol eller nåt ;D
En kvinnans hämnd, kan man väl beskriva på hur hon ville bli beskrivad eller aa nåt i den stilen, lite trött nu men jag hoppas ni fattar ;P

En riktigt bra film som jag verkligen rekommenderar starkt!! SE DEN!!

Här får ni oxå handlingen, ni måste väl bli lite sugna på att se den efter ni har läst det här! =)

KLICKA HÄR!



Betyg: 5/5

//M


Kommentarer
Postat av: iramam ebbes

det är inte så bra... max 3/5

2009-04-08 @ 01:09:58
Postat av: sjsa

den*

2009-04-08 @ 01:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0