Pillren som jag tar!

kan väl berätta åter igen vilka piller jag tar...

Tight!, 60 kapslar i gruppen <a href=/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi?Avd=1&funk=steg_tva&artgrp=1>Fettförbränning</a> hos Gymgrossisten.com (8776)

Körde dom idag oxå och det jag kan säga är att man svettas otroligt mycket mer, har tendens att angstränga sig mer under träningen och blir lite piggare av koffeinet men jag är nästan immun mot koffein eftersom jag är så van så det blir inte lika stor effekt som för vissa, det varierar från person till person helt enkelt.
Dom gör säkert skillnad men jag tror inte med stora marginaler, inte mot mig iaf men man vet aldrig nu när jag ska köra riktigt hårt på deffen...om jag ser skillnad mot förra deffningen så har det en del med pillren att göra =)

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0