Time for a change!

juste, glömde ju säga att jag var i stan typ hela dagen igår med familjen, vi typ vandrade runt överallt och åt lite här och där. Det var rätt så mysigt och det var ju nåt jag verkligen behövde efter den hektiska veckan som handla nästan bara om fest fest och åter igen fest...behövde komma ifrån det och det gjorde jag =) Jag och syrran Finicia hade rätt så kul, speciellt när en konstig kvinna börja snacka med oss när vi käkade ;P Hon började snacka om Gröna Lund och att det är premiär nu snart samt att dom har öppnat en ny grej som verkar vara rätt så najs..måste fan testa den ;D Sen så snacka hon om typ allt och sluta aldrig prata men tydligen så kände hon rätt så många, tillomed min farbror som inte lever men jag kände inte honom direkt heller men hon var rätt så konstig till en början men man förstog ju oxå att hon hade nån slags sjukdom. Hon berättade att hon har vart på behandlingshem...för utvecklingsstörda!! Hon har ADHD, mytoman och hade svårt att inte prata ;D Hon följde fan med hos hela vägen tillbaks till bilen, tyckte synd om oss som fick stå ut med henne men det var ju ändå rätt så synd om människan, hon har ju knappt nån att prata med men det gick nog för långt när hon ville hänga med på bio hahaha..

Till slut så vart det bio och det var lite annorlunda eftersom det var 3D, värsta upplevelsen!!
Vi såg på Monsters vs. Aliens, filmen var rätt så bra men bara för att det var 3D så vart det lite bättre =)



Betyg: 3/5

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0