Träning och provträning för Järfälla!

Angående träningen så funkar det väldigt bra, ser skillnaden då jag har gått ner i fett och fått lite mer deffad kropp, kör på pillrena fortfarande och dom fungerar rätt så bra. Man känner att dom verkar i kroppen, man svettas som fan och magen jobbar jämt och ständigt med att krympa magsäcken och stoppa sötsuget lite.
Jag körde idag på morgonen 40 min crosswalking och kommer göra det imorn oxå..helgen så blir det nog lite vila men gym funkar alltid!! ;D

Sen så fick jag numret till Järfälla tränaren av Jesper som spelar ju där..tänker kolla om jag kan komma ner nästa vecka och provträna för dom..har tänkt mycket nu på en flytt och det får vi se nu när jag kommer att bedöma känslan av att träna med Järfälla..inget är utlovat än!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0