Träning på hög nivå!!

Äntligen hemma, var ju på träning och innan det så var det jobb såklart ;D det var jävligt skönt att börja träna innebandy igen, det var ju ett tag sen och jag är bara liiite snuvig men det gör inte så mycket =) Körde ju gym innan och hårt var det, axlar och mage blev det..snacka om träningsvärk jag kommer att ha imorgon och speciellt efter innebandyträningen.

Det var riktigt hårt och tufft men ändå jävligt kul, vi spelade match nästan hela träningen och jag kände att jag spelade rätt så bra med kanske lite slarv men jag krigade iaf och skapade en del chanser och var med i en del anfall =)
Kommer ju inte träna innebandy på ett tag nu då jag ska på skiva nästa tisdag och sen måste jag jobba nästa torsdag..gym blir det iaf ;D Eller jo jag ska ju spela innebandy men på pappas jobb som jag brukade göra förut, jävligt kul faktiskt för man möter ju lite äldre fast det är lite varierat med ålder men man kan säga att åldern är runt 35-70 år så ni fattar nog vad jag menar. Dom flesta är rätt så bra och en del är ju gamla veteraner, man spelar från 8 på morgonen tills alla är helt slitna och det brukar vara runt 10.00-10.30..ska köra både på tisdag och fredag nästa vecka!! ;D

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0