TRÄNINGSVECKAN!!

Idag började jag min träning med 30 min crosstraining på morgonen och sedan så var det innebandyträning senare på kvällen. Ska faktiskt börja gå upp 6 på morgonen alla dagar då jag jobbar, altså måndag-fredag och köra crosstraining.
Det kommer påverka väääldigt mycket och man kommer att se skillnad rätt så snabbt hur fettet bara försvinner från min kropp! ;D

Ska fan köra veckan ut nu och även nästa vecka..TAGGAD TILL TUSEN!!

Onsdag: 30 min crosstraining + gym (hela kroppen)
Torsdag: 30 min crosstraining + gym (mage+axlar) + träning innebandy
Fredag: 30 min crosstraning + gym (biceps+rygg)
Söndag: gym (triceps+bröst)

Är jag bra eller är jag helt enkelt bäst?! ;D

//M

Kommentarer
Postat av: muskelln

Vad för "bantningspiller" använder du? eventuella bieffekter? har du provat Lose It! Powerpack ?

2009-04-15 @ 13:45:49
Postat av: dre

Det är bara du.

2009-04-15 @ 14:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0