UPP TILL BEVIS!!

Fan va najs skiva det var igår..var där tills det stängde så jag kom hem rätt så sent men drack inte en endaste droppe faktiskt, jävligt stolt över mig själv och kul hade jag som fan asså ;D
Kommer nu framöver verkligen satsa hårt med att minska med drickandet och igår så bevisade jag att man kan verkligen ha jävligt kul med att vara nykter och festa gärnet, skulle nog ha minst lika kul eller okej visst så skulle allt vara bättre om man är lite lyllig efter några öl men det kändes bra och jag dansade som fan!! Ska ju på 4 skivor till eller så var det 3 st, kommer inte ihåg precis men dom som är på någon vardag så blir det nyktert och jag känner ju dom flesta på skivan så det blir kul ändå..hoppas bara att det är bra musik för igår var det rätt så bra men ibland lite för mycket house, mest mot slutet men vissa låter funkade =) Philip ägde ju dansgolvet rejält asså, visste inte att han var sån kung på dansgolvet men beundrare fick han iaf och mest av tjejerna...

Nu ska jag tagga till med att käka lite gott och bra inför träningen, känner mig så jävla taggad och fyfan vad jag ska showa asså, det blir galet maamari show!! Upp till BEViS!!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0