Helgens godheter!!

Ännu en lyckad helg och det har innehållit en del nyheter, roligheter och fint väder!! Försommaren börjar närma sig mer och mer nu, man känner lukten av en tidig sommar när solen skiner och det är dags att schteeka lite med sina solbrillor!
I fredags var det ju en afterwok-öl efter jobbet med alla anställda samt chefer, det var jävligt najs men jag tog bara en öl för jag skulle inte ut något efter..åkte hem till pappa och vi lagade en jättegod middag, det var wok med kött och grönsaker..sen så kollade vi på Oceans Eleven men jag somnade rätt så tidigt och var redan i sängen kl. 00.00.
Tror inte jag har lagt så tidigt sen år sen på en fredag hahha ;D
Igår så var jag ute med min brorsa och gänget, vi skulle fira Sofie som egentligen fyller 21 imorn men vi kunde lika gärna fira på en lördag och vi drog till Mariatorget till nåt ställe som hette typ Mari Levougne eller nåt sånt, kommer fan inte ihåg men najs var det och mot slutet av kvällen så var det taxi hem men jag åkte typ med hela vägen till Upplands väsby och sen tillbaks till Barkarby där jag skulle av och betala ingeting..är så smart att jag skapade en kontakt med föraren så att han litade på mig och sen när vi kom till centrum så sa jag att jag skulle ta ut pengar men då sprang jag som fan och kom undan..det var ju svart taxi så varför inte?!

Idag har jag vart i stan och shoppat lite med Bikke och André, bilder på kläderna kommer att komma upp senare när jag har kommit hem till mamma för jag har inte sladden här, köpte även igår lite kläder så jag har vart lite shoppinggalen bara för att man har ju fått lön och har lite väl mycket på kontot så lite får man spendera och resten spara ;D

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0