NEJ TILL ALKOHOL!!

Äntligen så får man tillgång till datorn, har ju inte haft det på några dagar då datorn var hemma hos mamma och hon hade mina nycklar så jag fick stå ut med det och vänta tills idag då jag kan skriva lite kortfattat om min helg =)

Det allra bästa var att träffa norska flickorna som var på besök här i Stockholm, vi festa en del och umgicks lite i stan..väldans trevligt var det och det är ju alltid trevligt att gå runt i stan med 2 heta brudar, man känner sig lite stolt glad samtidigt ju ;D Vi fick lära oss lite norska ord och meningar och dom lärde lite svenska..

Köpte faktiskt nya brillor som Caroline valde, dom var lite annorlunda till en början men jävligt snygga och nu har jag vant mig vid dom så det är ju alltid bra.
Det som är lite slarvigt av mig är att detta lov har nästan bara handlat om alkhol, har druckit tisdag-lördag och det är fan inte bra!! Mamma kommer ta upp det när jag kommer hem ikväll men jag vet om mina handlingar och nu när jag är nästan helt frisk så ska jag börja med min hårdträning from. imorgon och då ska jag minska en heel del på drickandet, behöver lite lugna helger men speciellt alkhol-fria helger.



//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0