you never know...

Nej nu ska jag börja göra mig iordning, ska fan sova men vettefan om jag ska upp och träna på morgonen, vill ju göra det men min kropp är ju så jävla sliten från träningen idag så jag får väl se hur motiverad jag är imorgon klockan 6 då jag vaknar..ska iaf gymma direkt efter jobbet och sen hem för att tagga till inför kvällen då jag ska på en hemmafest! =)
Teos syrra fyller år idag men ska ha fest imorgon så det blir naajs, hon hade fina kompisar + att hon var ju rätt så fräsch hon med whahhah ;D

Nej nu räcker det..dags att borsta tänderna!!
CIAO!!

//M

Kommentarer
Postat av: lalala

haha ska du på alicias fest xD ha det så kul

2009-04-17 @ 00:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0