Allt om Göteborg-resan!

Jaha då får man väl nämna lite om vad som egentligen hände förra helgen, kan väl börja med att snacka lite om göteborgresan som inträffade på fredagen då det var helt jävla skumt när jag skulle köpa sj-biljetter, ska fan berätta hela historia men ska försöka göra det kortfattat fastän jag suger på det...det började med att jag hittade 3st biljetter till Göteborg enkelresa för 1200:- totalt på blocket, det var nån som hette Hugo som sålde dom haha rätt så roligt namn..iaf så ringde jag och biljetterna fanns kvar asså det här var dagen innan vi skulle åka och aa allt var fixat och vi skulle mötas 1 timme innan tåget gick vilket var kl. 10 i centralstationen. Plötsligt ringer det en göteborgare som fick numret av Hugo för hon verkade oxå vilja ha biljetterna och ville lägga ett högre bud eller nåt men det stämde absolut inte utan hon ville att jag skulle köpa 2st Way Out West biljetter i stockholm av nån snubbe som hennes kompis känner tydligen och eftersom jag ska till göteborg där hon nu bor så ska jag överlämna biljetterna till henne och då betalar hon tillbaks, jag är lite dum och gör själva dealen men det var bara för att hon var helt jävla desperat och sick medan jag skulle säääkert göra likadant för dom kostade 500 kr/styck vilket är mer än halva priset för dom kostade 1345 kr/styck och var fan vip-biljetter så inte undra på att hon var desperat men iaf så gjorde jag det och hon mötte mig i stationen så det var najs. Trevlig som jag är och gör en sån stor tjänst för en främling...skulle ni göra det eller?!

Men resan var najs och vi hade jävligt kul i liseberg men hotellet var nog inte så jättebra precis det funkade men ändå fanns det lite negativa punkter som man kunde ta upp som typ att det låg en bit bort till stan så vi fick ta en buss som tog ca 15 min och internet krånglade, rummet var rätt så litet, sängarna var små och inte så bekväma och blablalbla men skitsamma det var inte syftet med det hela så allt var ändå lyckat om man ser det hela i en annan synvinkel :D

Bilderna har jag lagt upp redan på facebook så det är bara att kolla HÄR ifall du är inloggad annars är det bara att logga in och se på lite skoj ;)

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0