FIRA ÄLSKLINGEN IMORN MED LIMO OCH ALLT!!

Nu har jag lagt upp alla på face från resan och jag kan visa lite smakprov här på bloggen på några klockrena bilder bara, klockan börjar bli riktigt mycket och jag måste fan sova..ska upp och jobba imorn, inte många timmars sömn blir det och jag hoppas jag kommer vara pigg imorn för då ska vi fan fira Lins födelsedag, hon fyller 20 faktiskt. Vi har ju fan värsta planerna ;D Först ska vi äta middag på  La Cucaracha det blir 9 rätters goooooooottt :D det börjar 21.30 rätt så sent men det är för att alla ska kunna hinna, folk jobbar ju och sen efter det så tar vi limon in till Royal Garden där vi ska klubba och då har vi bokat bord och allt så det är riktigt najs..sen efter det så tar limon oss hem såå jaa vad tycker ni?! är det lyx eller är det bara bäst?!?!?! :D sååå jävla taggad!! Det kommer bli massa bilder då, jag tar med mig kameran, brorsan tar med sig sin systemkamera, arre tar nog oxå kamera..gaaaaaaah väntar in timmarna =)


(nån bild på en limo bara)

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0