GREAT BIRTHDAY!!

åååååååh vilken kväll det var i fredags, det var riktigt god mat trevligt sällskap och lite dans aa allt var bara helt underbart..bästa synen var bara att se på min älskling fylla år och njuta av allt =) Vi var ju på La cucaracha först och min mamma och mina 2 morbröder var oxå på besök så det var jättetrevligt faktiskt. Massa bilder blev det och aa höjdpunkten var ju bara klockrenast för vi hade ju beställt limo fast det tog lite tid innan den kom men det var såå värt det..en lång fin vit limo och vi var 11 pers som skulle gå in i den och dricka lite skumpa, vi alla fick ju plats och det var galet drag med lite house musik ;D allt var bara så klockrent och alla väntade ju på oss där borta på royal garden men det var ju bara för att vi hade ju fixat borden och allt..vi var oxå jävligt försenade men samtidigt var det lite kul med värsta entrén haha oj vad jag överdriver men det var kul iaf. Det var trevligt på klubben oxå då vi beställde in massa dricka och flera av mina vänner var ju oxå där, kul att dom kom men ändå lite tråkigt att Lins kompisar drog tidigt för det var ju henne vi skulle fira liksom men aja det mesta löste sig till slut fastän det var en full jävel som var kompis till en där som stötte på lin, jävla typ han var men han tappade 140kr som jag och Henke delade på haha KARMA!! :D Sen så var det ju limo hem som gällde och då åkte även Viktor och Jeanette med oss hem, vi var rätt så packade och inte så smidiga men vi väckte iaf inte mamma eller inte vad jag vet iaf så rätt så stabilt ändå...

 //M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0