Ha kul i alla lägen!!

Shiiit vad jag är lat eller iaf här på bloggen, det var mer än 3 dagar sen och kanske några timmar som jag senast skrev här och det är rätt så länge för mig som brukade vara aktiv hela tiden men eftersom internet fuckade hela tiden när jag var i göteborg i hotellet så kunde jag inte skriva något och sen så har jag chillat för det mesta, orkade inte lägga ner tid på att skriva när jag hade massa andra grejer att tänka på att göra men aja ska vara lite duktig och skriva lite emellan om vad som händer i mitt liv. Det var jävligt najs i Göteborg iaf då jag var där med Lin och min syrra vi var ju på LISEBEEERG!! vi åkte det mesta och Balder är fan den bästa av dom alla och Flumeride fast det blev bara en gång och det var rätt så mkt kö man fick vänta i en halvtimme på balder och det tar fan tid men vi tog lite bilder under tiden så det var najs =) Hotellet var inte så bra faktiskt för att det var en bit in till stan men man tog bara iförsig en buss som tog kanske 20 min in till stan och dom gick rätt så ofta men annars så var det rätt så litet rum, inget kylskåp så vi tog papperskorgen och gjorde den till en liten tunna där vi la våran dricka med iskall vatten haha...internet fuckade sig typ hela tiden och det var en väldigt liten säng jag och lin fick dela på asså en 90 säng och det är fna inte skönt. Men vi hade fan kul ändå och saker hände typ hela tiden så vi gjorde det kul och det är så man ska göra när det runtomkring sig är bara negativt, ha kul i alla lägen helt enkelt!! :D



Men nog om det här jag måste sova nu för att vakna imorn och jag gillar inte när folk ska vänta på mig och nu väntar älsklingen på mig så mer skoj kommer imorn hoppas jag för jag ska jobba ända till 19 imorn och sen dra till träningen så jag kmr vara hemma fett sent men vi får se om jag hinner skriva lite på jobbet om jag har tid..BYEE!!

Juste bilder kommer oxå säkert imorn innan jag lägger mig!!
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0