Tillbaks till Järfälla + pengar på kontot!!

Det blir gym imorn och tidigt oxå, ska inte köra någon kondition utan ska köra ett hårt pass på morgonen med både coacherna Mattias och Mireille från jobbet så det blir skoj och efter det så jobbar jag hela dagen fram tills 5 sen tar jag ut mina pengar som jag har fått på en check från skatteverket, glömde ju skriva in mitt bankkontonummer så att dom kunde lägga in skatteåterbäringen men äh jag har fått pengarna nu och jag kommer att bli 4209kr rikare faktiskt :D JIPPI!!!

Var på träningen idag och det gick fan skitbra, gjorde massa mål och vårt lag vann helt jävla överlägset btw så tillhör jag Järfälla nu igen, jag är skriven och det kan man tillomed se på denna bild:


//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0