too late...

Det blir för sent idag igen, jobbade över idag och drog till träningen och hade inte käkat på typ 11 timmar så jag var tvungen att käka direkt när jag kom hem och mamma skulle titta slutet på den allra sista delen av Prison Break och oj vad hon grät efter, visst den är jävligt sorglig men man ser verkligen hur mycket hon engagerat sig i serien och det märks faktiskt för hon verkligen älskar serien, kul att man brinner för något så stort och det är ju bara en serie fast jag ska nog inte säga nåt för det är samma sak för mig när det gäller O.C ;D

Jag får ta och skriva om helgen imorn istället, vi var ju på Royal Garden i lördags efter att vi hade kommit hem från Göteborg så det ska jag även oxå prata lite om med det borde jag fixa in på lunchen imorn..ska jobba ända tills 8 på kvällen så det kommer ta lite tid innan bilder kommer att dyka upp och så...

GOD NATT!!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0