Dags att gå vidare inom jobblivet!

Guud vad jag är trött asså ska fan sova nu snart, vart och tränat nyligen och jobbat hela dagen idag, det var rätt så kämpigt för min hals var lite fuckad så jag var tvungen att anstränga mig rätt så mycket när jag läste den lagliga texten hela tiden alltså inspelningsavtalet, den går ju på 4 min ungefär och hela samtalet tar ca 8 min annars för mig iaf men bara oftast..hade flera samtal med vissa som inte kunde så bra svenska och då fick man förklara en massa så jaa det blev lite längre samtal där. Juste har ju nu märkt att jag kan fan hela den långa jävla texten utantill och det är på ca 1 ½ A4 papper så det är rätt så mycket men om man har ett bra minne när det gäller texter så funkar det ;D Har även glömt att nämna vad som händer på jobbet eller aa min jobbsituation som komemr att förändras inom kort faktiskt, känenr att jag inte utvecklas mer på företaget och att jag inte får så mycket uppskattning för det ska vara mycket uppskattning med massa tävlingar och om man är en av dom bästa som jag nu är borde man få lite mer förmåner eller högre lön eller nåt sånt, det är ju till för att vi ska vara kvar och känna oss trygga för det är många som kommer och går nu och det börjar bli dags för mig att gå vidare känner jag alltså byta jobb.

Har snackat lite med Oskar från jobbet och han nämnde ett jobb som jag verkligen blev intresserad av, företaget heter Investerum och då blir man en mötesbokare så det handlar mycket om att sälja sig själv och göra ett bra intryck till både små och medelstora företag för att dom ska gå med i en pensionsförsäkring eller något sånt som är även välkänt så de flesta företagen vet redan om det hela. Det är typ bara provision där alltså är det bara att kötta och såna här företag är för dom som är riktigt hungriga säljare som vill ha utmaningar och det står fan på min panna att jag är den personen, det här är något för mig helt klart och när man säljer bra så blir det väldigt bra med pengar så de är bara att nöta helt enkelt.

Har pratat med min coacher och speciellt med Mattias som jag har haft rätt så länge så vi har kommit överrens om allt så jag ska dra dit till företaget som ligger i Akalla faktiskt så det är nära och bra, finns ju ett annat kontor i stan men palla dom om man har närmre sen så var det jävligt fräscht där för det ligger typ vid industriområdet där det finns massa företag och dom har en rätt så hård klädpolicy att man ska ha kavaj skjorta slips och kostymbrallor så jaa lite seriöst väl haha. Ska fixa en intervju men jag är rätt så säker på att jag kommer få jobbet så det är inga problem men mer om det kommer ju sen för nu är jag trött och måste sooooova!!

Imorn blir det faktiskt jobb som vanligt och sen lite shopping och seen ska vi till min brorsa och sova där jag och lin alltså..kuul :D

//M

Kommentarer
Postat av: Oscar

Haha lär dig stava mitt namn rätt gubben! :)

2009-08-27 @ 00:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0