Sirius - Järfälla kl. 19.00 Jag ska avgöra!!

Jaa det gick väl inte så jättebra i Storvreta men huvudsaken var ju iaf att vi skulle ha kul, lära känna varandra mycket bättre och bli mer som ett lag för det är ju det man gör för det mesta av tiden under en cup tillsammans. Jag kände iaf att jag har kommit närmre Erik och Danne mycket mer som vänner eftersom vi bodde i samma rum och vi hade kul tillsammans, Erik fick jag spela mycket med och ju mer vi lärde känna varandra desto bättre blir vi på planen då, han är högerforward och jag vänster. Erik är ju målis och gjorde det även bra ifrån sig, vi hade mest otur med massa tabbar hela tiden men skitsamma vi utvecklas mycket som ett lag nu.


Nog om det , dags att berätta att jag ska dra nu snart till Viksjö sporthall och träna lite lätt med A-laget för att ikväll så möter vi Sirius borta i Fyrishovshallen så det är tbx dit igen wiiiiiie ;D
Det är en riktigt viktig match och nu ska vi fan bara vinna, vi har aldrig vunnit en bortamatch men nu känner jag på mig att vi ska spräcka den nollan!! Jag ska bara avgöra matchen eller åtminstone göra ett mål som jag har lovat mig själv. Spelar från start tror jag, det blir nog 3 femmor men vi får se...

För er som vill se hur det går på matchen live kan klicka på bilden nedanför. Matchen börjar kl. 19.00.



Wish us luck! ;D

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0