Sömnlös i Helsingborg

Bra dag på jobbet, bra dag på träningen, kan det bli bättre?! =) Jaa det kan det men det beror på hur man ser på saken. Jag ska faktiskt vara med mot Helsingborg på lördag borta i fucking Helsingborg och vi åker ju lagbussen så klart. Men vet ni när vi åker då?! 04.00 från Järfälla kansli, Huuur i jääävla ******!!!

Jag har en plan, jag ska vara uppe hela natten tills jag åker dit och kommer nog vara hos pappa innan så det är bara en buss jag tar, nattbussen dåra hahha ;D Sen när jag är på bussen så sover jag i fleeeera timmar och om jag skulle vakna så kan jag kolla på nån film för jag tänker ta med mig mina fina mini-pc =) Resan tar ca 7-8 timmar med stopp. Vi är hemma dagen efter kl. 03.00 på natten/morgon whatever. Så jag tänker dra hem till pappa då och efter några timmar så åker jag igen till Uppsala med någon från laget som får hämta mig, vi ska vara där tidigt på morgonen för första matchen är runt 10 på morgonen...SÖÖÖMN!! Snacka om en hektisk helg, döööööd kommer jag vara när jag kommer hem från cupen iaf.



Det var mest det jag ville berätta här så ni alla vet men huvudsaken är att jag kommer att spela min andra match i Superligan och jag är glaaaaaad! ;D

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0