Uttagen till A-laget i matchen mot Helsingborg...VINST!!

YEEEEEEEEEES!! VI VANN! ;D detta kommer lite sent men bättre sent än aldrig som man brukar säga. Blev ju uttagen till matchen Järfälla-Helsingborg igår då jag och Henke fick börja sitta på bänken men vafan det var en ära att bara sitta där, vara med från början och käka tillsammans och aaaaallt. Jag var med i A-lagstruppen i Järfälla som spelar i högsta divisionen Superligan =) Trodde inte direkt att jag skulle få så mycket speltid men kanske nåt byte men det skulle vara najs ändå, mycket publik och en viktig match. Efter att ha legat under med 0-4 ett tag, så var det dags att vända det hela. Det började med att Niklas Hedengran gjorde 1-4 innan 2a perioden var slut.

Inför den tredje så vart det lite förändringar i laget, olika kedjor osv. Jocke Borgqvist (tränaren) drog alla kedjor och jag var i den första =) Vilket förtroende jag fick och då var det bara en sak som gäller, kriga sönder och gör mitt allra bästa. Fick spela heeela 3e perioden och gjorde väldigt bra ifrån mig, tillomed en utvisning som jag och många andra tyckte att det var lite fel av domaren men aja..med på papperet iaf haha ;D Nejmen jag gjorde faktiskt en tredje assist och det är ju alltid bra. Hoppas på att målen dyker upp på youtube snart så får ni se mig oxå. Matchen avgjordes av en gammal lagkamrat Jesper Löfbom. Nästa match möter vi Helsingborg åter igen fast borta och jag kommer kanske vara med, det lutar sig mot det iaf =) Den 26:e December spelas den.

Innebandymagazinet var på plats och la betyg på alla, se och njuuuuuut!



//M

Kommentarer
Postat av: hanna

jag saknar dig sebastian

2009-12-21 @ 06:53:55
URL: http://hannalysell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0