VEM VILL HA GRATIS VODDLER?!?!

Tjaaa alla fina! nu har jag fått hem ett brev från Bredbandsbolaget att jag har 5st invites som jag kan dela ut med alla andra lirare som vill ha. Men så lätt ska jag inte bara ge ut inte utan dom som är värda att få dessa fina priser. Voddler blir bara bättre och bättre, fler filmer kommer in heeela tiden och bra oxå kan jag säga =)

Tävlingen lyder såhär:

Jag börjar med att lägga ut 3st invites som alla kan ta del av men då måste man beskriva mig Sebastian Maamari som bäst. Ingen begränsning på hur mycket man får skriva eller hur kort det är. Jag bedömer de 3 bästa beskrivningarna om mig och sen så skriver jag vilka som vann och en top 3 lista på vilken som var bäst etc.

SKRIV IN ALLA ERA FINA KOMMENTARER NU OCH SKRIV ÄVEN ERA NAMN SÅ JAG VET VEM JAG SKA GE MIN FINA INVITES TILL?!?!

TÄVLINGEN STARTAR NU!!




//M


Kommentarer
Postat av: Jesper

JESPER LAGERQVIST! Du vet vem.. KUNGNEN! :D

2009-12-13 @ 13:03:32
Postat av: Anonym

Vem är Järfällas hunk? M-m-m-m-aamari.

Vem är Järfällas svar på Rambo? M-m-m-m-aamari.

Vem är Järfällas svar på Richie Rich? M-m-m-m-aamari.

Behövs det säga något mer? Btw.. Idag ska det hängas. Du gör 2 kassar och jag står för en kasse.



Skriven av kungens beundrare.



/ Jesper Lagerkvist

2009-12-13 @ 13:11:04
Postat av: saffa

voddler är skit, du är skit, din hjärna består av skit.



plz gimmie invajt?

2009-12-13 @ 13:35:26
Postat av: Jakob

Du är bäst Sebastian Maamari. Du är också snällast, snyggast, gulligast och sötast! Du borde bli Sveriges nästa kung.:D Du är en stor förebild för alla.=)Jag är säker på att alla tjejer är galna i dig. Vill också säga att din blogg är väldigt och fin och du sköter den super bra. Jag skulle verkligen vilja ha en invite och jag hoppas starkt på det... Ha det bra och kom ihåg, du är bäst. puss ;D /Jakob

2009-12-13 @ 13:44:59
Postat av: tina tran

jag känner inte dig, men det behövs inte för jag vet redan att du är bäst ;) haha

2009-12-13 @ 14:49:32
URL: http://tinatran.blogg.se/
Postat av: David

I denna kalla vintertid så är det tur att vi har varma, trygga människor som du, Sebastian Maamari.

2009-12-13 @ 17:53:05
Postat av: Lotta

Hej, har aldrig hört talas om dig och har aldrig läst din blogg. Hittade hit av en slump genom googlandet.

Det är svårt för mig att beskriva en människa jag aldrig mött och aldrig hört talas om.

Jag tror däremot att alla människor föds goda och att senare omgivningen och uppväxten förändras oss till den person vi blir.

Jag hoppas att du är en god och givmild person. Jag hoppas att du tar väl hand om dina närmaste och dina vänner. Jag hoppas att du lever livet fullt ut varje dag. Jag hoppas att du tar tillvara på de små ögonblicken som aldrig någonsin kommer tillbaka.

//Lotta

2009-12-13 @ 18:36:22
Postat av: Erik

Du Sebastian, du är bäst, absolut bäst, finns inget bättre än dig. Du är absolut bäst, finns nog inget bättre, eller finns nog, det finns inget bättre!!. Alla här vet ju vem du är, din smarta person :) Jag skulle vilja ha en invite och jag skulle nog kunna gilla dig mer isf. Fast det är svårt, du är ju redan bäst :D



tack på förhand världens bästa :)

/ Erik

2009-12-13 @ 19:44:20
Postat av: O

Självdisciplinerad, Driven, Ödmjuk fast med en jävla vinnarskalle. En sjukt grym säljare och en trevlig och ärlig människa helt enkelt.

2009-12-13 @ 20:10:02
Postat av: dre

Billigt trick för enkelt smicker. Jag vinner.

2009-12-13 @ 20:56:48
Postat av: syrran amanda

HAHAHAAHHA IRONISKA LR VAD?

jag tror inte dina läsare tog dina tävlingsregler på allvar, jaah alla SMÖRAR JU SOM FAN! haha fuusk!!!

tkr inte det här borde gillas! ;)

bättre kan ni guys, bara att beskriva brorsan sebbe, inte så svårt väl?

världens bästa liksom? haha

ha en bra kväll brorsan! :) <3

2009-12-13 @ 21:59:11
URL: http://thelifebyamanda.blogg.se/
Postat av: jocke

störst bst och vackrast.

2009-12-13 @ 22:56:58
Postat av: tommy wasserman

Hej Sebastian,



det enda raka är att ge förtjänt beröm utifrån det du själv skrivit på din blogg! Du är helt enkelt en grymt duktig säljare, eftersom du placerat dig på top-10 (#8) i interntidningen Sales Competence som listat Telias bästa säljare under oktober 2009 med hela 52 nyteckningar på mobilt bredband! Det är en toppeninsats som verkligen förtjänar beröm! (Inte illa att du håller på Arsenal heller!)

2009-12-14 @ 11:33:21
Postat av: Per Görnebrand

Med ett välkänt citat vill jag härmed lyckönska dig med en god hälsning och helt enkelt bara beskriva dig som en godhjärtad människa. Jag känner inte dig men jag märker att du är en trevlig prick då du vill dela med dig av dina voddler invites =) "En synnerligen god jul önskar jag dig välartade bloggskrivare!"



Mvh, Per

2009-12-14 @ 19:32:50
Postat av: my

Du behöver bli av med en invite

jag behöver en invite

it's a win-win situation!

2009-12-14 @ 19:58:19
Postat av: amanda igen

om jag får välja så tkr jag att tommy borde vara en utav dom tre ;)

2009-12-14 @ 20:27:38
URL: http://thelifebyamanda.blogg.se/
Postat av: alexander

jag är din kusin, ge mig....

2009-12-14 @ 21:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0