Vinnarna gällande en gratis invite till Voddler!!

Jaa då är jag här igen och tävlingen är inte helt död heller, jag har bara haft en del att göra och inte hunnit gå igenom så mycket vilka vinnare som kommer att gälla helt enkelt. Nu är jag här och nu har jag bestämt mig. De 3 som vann denna tävligen genom att skriva den bästa kommentaren som beskrev mig ääääärr:



1:a plats

Postat av: O

Självdisciplinerad, Driven, Ödmjuk fast med en jävla vinnarskalle. En sjukt grym säljare och en trevlig och ärlig människa helt enkelt.

2:a plats

Postat av:

Vem är Järfällas hunk? M-m-m-m-aamari.
Vem är Järfällas svar på Rambo? M-m-m-m-aamari.
Vem är Järfällas svar på Richie Rich? M-m-m-m-aamari.
Behövs det säga något mer? Btw.. Idag ska det hängas. Du gör 2 kassar och jag står för en kasse.

Skriven av kungens beundrare.

/ Jesper Lagerkvist

3:e plats

Postat av: tommy wasserman

Hej Sebastian,

det enda raka är att ge förtjänt beröm utifrån det du själv skrivit på din blogg! Du är helt enkelt en grymt duktig säljare, eftersom du placerat dig på top-10 (#8) i interntidningen Sales Competence som listat Telias bästa säljare under oktober 2009 med hela 52 nyteckningar på mobilt bredband! Det är en toppeninsats som verkligen förtjänar beröm! (Inte illa att du håller på Arsenal heller!)

Ni 3 kommer att få en varsin invite till den berömda tjänsten Voddler. Ett litet problem är att jag fick aldrig någon mail eller namn på han som fick förstaplatsen vid namn ''O''. Om inte du berättar vem du är tills på fredag så ger jag bort den till någon annan värdig vinnare =)

Ni andra två kommer att få inviten så fort som möjligt. Hoppas att ni blir lyckliga och jag kan väl även säga ett stort GRATTIS! ;D

//M


Kommentarer
Postat av: zaf

gz invite till ett useless program som inte fungerar alls. have fun!

2009-12-15 @ 23:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0