ELEGY (2008), deep as hell!!

Kollade nyss på film med mamma, gör inte så mycket med familjen nuförtiden och nu när min morfar har dött så känns livet kortare än man tror, jag fick aldrig lära känna honom och jag vill verkligen leva mitt liv, älska min familj så mycket som möjligt och umgås mycket mer, det har jag lovat mig själv att göra just nu för det är något som behövs tycker jag.
Sitter för mycket vid datan och inte gör ett skit eller jag jobbar och tränar en hel del men när jag väl kommer hem så civilicerar jag mest själv i mitt rum.

Så då bestämde jag att vi skulle kolla på film och då ville mamma se en film som hon alltid velat att se sen hon såg trailern på bio. Hon har längtat som fan tills den skulle komma ut på dvd och gick ner till videobutiken för att kolla om den har kommit så den är ju rätt så ny..kollade upp den på piratebay och hittade perfekta kvalitén, aXXo som är nog den mest kändaste inom piratebay när det gäller releaser av filmer, han är kungen av piratebay och delar alltid ut det allra bästa kvalitén och alltid snabbt och enkelt..HAN ÄR BÄST! ;D

Elegy Poster - Click to View Extra Large Image
Filmen var grymt bra och väldigt djup så man fick en massa tankeställare och speciellt om livet och kärleken som alltid ska ställa till med så mycket bekymmer men ändå kan göra en så lycklig samtidigt =)

Betyg: 4/5

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0