HARDCORE-TORSDAG!!!

Faan vad min rygg värker!! På junior-träningen ramlade jag med ryggen före på Addes ben så ryggen bara vek sig och det kändes som om det knäcktes =/
Gör jävligt ont nu och kommer säkert att kännas ännu värre imorn, hoppas bara det inte är något allvarligt.
Träningarna gick iaf bra idag, både herr-träningen då det var jävligt effektivt spel när vi minskade planen lite till en 4-mannaplan, jävligt kul och mycket kämpande!! =)

Gymmade ju innan eftersom det är ju hardcore-torsdag!! Kan förklara med ett enkelt litet kvällschema:

17.45 - 19.30 Gympass: Mage+biceps
21.00.22.30 Herrträning
22.30-23.30 Juniorträning

Det förklarar mycket väl varför jag kallar det för harcore-torsdag =)

Nej nu är det läggdags bara för att jag ska upp om 6 timmar för att kunna vara i gymmet om 7 timmar och köra lite crosstraining i 30-45 min, beror på hur mycket energi jag har kvar från tidigare idag ;P
Senare är det jobb som gäller!!

GOD NATT!

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0