Healthy training!

Innan jag går och lägger mig så kan jag väl ändå berätta om vad som händer under morgondagen!!
Måndagar är ju alltid sega för att det är första dagen på veckan, på jobbet så brukar vi oftast ha jättedåligt material så det kan hända att man blir lite sur då och då med idiotiska kunder osv.
Sen så ska man jobba liksom från 8-21 så det blir ju en lååång dag!
Men det bästa av allt är att det är en ny vecka med massa nyttiga träningspass så vi kan väl börja med att 7.00 är det dags för lite Crosstrainer i ca 45min som gör att man blir så jävla pigg därefter och jag tänkte emellan dag- och kvällspasset så ska jag dra ner till gymmet och köra lite biceps och rygg så genom en sammanfattning så ska jag visa lite bättre här:

Måndag

Morgonpass: 7.00-7.45 Crosstrainer

Kvällspass: 17.00-18.00 Biceps och rygg

Måste nog köpa lite mer proteinpulver imorgon men då köper jag Whey-80 för det är mycket billigare och jag käkar ändå mycket proteiner redan så Whey-100 behövs nog inte mer ;P



//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0