Maybe I'm not human, you decide!

Måndag: Morgonpass klockan 7.00 då det blir crosstrainern som jag kommer fortsätta att köra på varje morgonpass som är alltså måndag, onsdag och fredag.

45 min rent jävla slit då jag dödar min kropp med all energi som finns gömd i min kropp och dyker bara upp vid tillfällen då mitt psyke, inställning och framför allt vilja som styr över min kropp och får mig att vakna upp så tidigt som en bara idiot gör för att bränna dom där svåra kalorierna som sitter kvar på kroppen som man bara måste ha bort för att sluta ödsla sin tid på att sakna dom fina saknade magmusklerna man har eftersträvat i hela sitt liv.

Det här kallar jag en tuff uppgift...totally worth it!! ;D

BTW så kommer jag köra ett kvällspass efter jag har jobbat 12 timmar genom att bara ringa hela dagen och längta hem till sängen..21.00 kör jag hårt med axlar och rygg.

//M

Kommentarer
Postat av: dre

Helt ärligt, det där andra stycket får du fan skriva om.

2009-02-09 @ 00:07:53
Postat av: tobias

dina meningar är för långa :D

2009-02-09 @ 17:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0