METAL HARDCORE!!!!!!

Hallåå!! Nu är jag tillbaks från matchen som slutade lite illa, förlorade med 4-6 mot ett bajslag Rotebro..asså vi ägde hela matchen me nvad händer när man spelar i duvbo, jo man blir backstabbad av massa jävla äckliga skitmål och sedan vänder matchen och så förlorar man i slutändan TRIST!!!

Igår kväll var väl helt okej, vi drog först till Toxic där det inte var drag alls så det bästa är att jag bara lämnar stället bakom mig och även Viper där vi drog till senare pga jag ville verkligen se att Niklas var där för han verkligen HATAR Viper ;P
Men jag och Niklas hade lite kul ändå när vi gjorde narr av alla som dansade där och ägde med våra s.k. danssteg ;D

Nettan var en person som känner mig och som jag har träffat men jag är ju så dålig och sträcker ut handen när hon förväntade sig en kram men senare förstog jag vem det var och jag blev förlåten men jag hörde även att hon läser min blogg så hon läser säääkert detta inlägg oxå, fett kul!! ;D
JAG LOVAR JAG SKA KRAMA DIG NÄSTA GÅNG VI SES NETTAN!! ;)

Nu är jag galet PEPP precis som sumpan-tjejerna brukar säga när dom är riktigt taggade ;D Det är fan ju konsert närsomhelst juuu SÅ JÄÄÄVLA NAAAJS!! ;D
Dead by April och Sonic Syndicate ska spela och det är fan 2 av dom bästa banden som finns på denna planet!!!

19.30 Fryshuset, Klubben

 

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0