Pushing the limit

Dag 5
Halåå hallå där ute, en uppochner dag har det varit men jag börjar som alltid från början ;)
Bra start på dagen då jag gick upp 6 på morgonen och drog direkt till gymmet där jag fick sällskap av min chef Mattias och vi båda körde den där crosstraining-maskinen =)
Han körde lite mindre än mig, typ 25 min medan jag rullade på och körde hårt i hela 45 min men det var fan inte lätt och det var grymt tryck i benen på slutet så jag halvdog kan man säga...

Efter det vart man ju lite seg i hela kroppen och kände mig plötsligt lite sjuk men det gick över efter nån timme då jag var sååå glad över att det är fredag för då blir det Matboden, vi äter där varje fredag då dom har stooor buffé på toppkvalité samt världens godaste efterrätter!! Dom överträffar sig själva hela tiden varje efterrätt dom kommer med och idag vart det hallonpaj med vaniljsås, MUMS!!
Man måste ju överleva här och gotta sig lite under vardagen =)
Buffén kostar 90kr och det är fan sååå värt det!!

Fick sluta lite tidigare då jag och Marc (arbetskollega) drog ner till gymmet och körde lite styrka, det blev biceps och underarmar för mig och fyyyfan vad jag ökar hela tiden..kan vara pillrenas påverkan men vem vet?!

Nu sitter jag här framför min laptop och känner mig lite taggad inför ikväll då vi ska besöka Toxic och det var fan mååånader sen jag var där så det kan bli kul, ska mest dansa!! ;D
Ska dit med Saffa, Elof, Tobbe och co så det blir naaaaaajs!

SEEE YA TOMORROW!!



//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0