Scary shit!!

ÄNTLIGEN FUNGERAR INTERNET!!! ;D
har fan väntat hela dagen och plötsligt så funka den, litet uppehåll skadar inte men det är ju fan helg och då vill man helst att internet ska fungera som bäst!!
´Måste bara säga att jag och Max såg på The Grudge 3 igår och fyyyfan va rädda vi var asså, shiiit va äckligt!! Jag skrek ett antal gånger och vi var som mesar med massa kuddar runt oss och Max blundade lite då och då ;P Men jag är ingen sån person som blundar för något, jag har tendensen att alltid se det värsta och det bästa ;D


Men efter filmen så var jag grymt trött men jag hann kolla lite på Johan Glans när han drog några skämt men sen så slocknade jag och Max var typ uppe själv och skrattade lite glatt när han såg Yes Man...
Fick ett sms dagen efter runt 10.00 att jag skulle vara med och spela med herrlaget eller jag var iaf antagen, hoppades på spel =) och det fick jag oxå så det vart ju najs, gjorde bra ifrån mig och fick spela en hel period fast inga poäng men jag är iaf nöjd så..ajuste vi vann ju matchen med 5-4 och det var en hård kamp men tack vare David så fixade vi en seger helt enkelt!!

Nu har jag några främmande hemma, Mimmi och Johanna hälsar på och vi kollar lite på Melodifestivalen, väldigt tragiskt men det är kul att döma folk genom tv!! ;D

Nej nu ska jag vara lite social, skriver lite mer senare!
CIAO!!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0