This is what I need!

SHIT!! Jag har typ sovit fram tills nu, snacka om att jag behövde det här verkligen!!
Helt jävla död från en tuff vecka så jag tar väl gympasset imorn, bättre att vila kroppen lite för att sen vara på topp ;)
Har inte ens ätit nåt än efter buffén, lite väl mätt och jag sa ju att jag skulle inte äta nå eller mena att jag inte kommer äta nåt framtills 8 pga så mycket mat jag åt men jag ska dra snart till Max och chilla, spela lite spel och sånt och där kan jag väl äta nåt ;D

Bussen kommer om 20 min så jag har tid på mig att göra mig redo, kom ju nyss från sängen och är i lite dåligt skick ;P
aja dags att börja röra på mig, CIAO!!

//M

Kommentarer
Postat av: dre

FRAM TILLS!!!!!!!!!!!!

2009-02-21 @ 19:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0