Treat me right, spoil me!!

ÅÅÅÅÅÅÅH vafan ska jag göra på lördag?! Har ju tänkt att fira mig på nåt sätt och vill att alla vi ska ha kul eller snarare jag som vill att jag ska njuta av min födelsedag även om jag bara fyller 19 år och det är en helt värdelös ålder om mna inte tänker på hur pass nära jag är 20 och kan börja köpa från systemet (alkis?!) =)

Tänker iaf inte dra ut för det pallar jag ej med + så blir man oftast besviken på hur kvällen har vart pga främst av allt dålig musik på klubben och inget drag alls...
Vill vara med alla andra vänner som inte har fyllt 18 år än, lite synd men dom är roliga att festa med =)
Sumpan-tjejerna som jag brukar kalla dom för numera...sen så vill jag oxå vara med alla andra vänner men hur ska jag samla allihopa?!
Visst vi kan ju dra nånstans och äta för dom som vill det men då måste jag boka redan nu nånstans och då måste jag planera och allt annat..det vill jag ju inte på min egen födelsedag då jag tycker att andra ska ta lite initiativ och skämma bort mig lite ;D
Brukar ju alltid planera det mesta i mitt liv och det skulle vara trevligt om andra gjorde det åt mig lite då och då vid speciella tillfällen som denna =)

Men vi får se som sagt vad som händer, får väl uppdatera om nyheterna senare...

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0