NYA KLÄDER!!!

Sedan var det dags för lite shopping!! ;D
Hade ju planerat att hänga med min kära vän Naelia, hon skulle handla lite skor, hörlurar och lite kläder men som tur var så hade hon köpt redan det mesta innan jag kom så det var mest koncentration på mina jeans som jag skulle köpa, visste typ redan vilka jag ville ha och det var ju såklart NUDIE JEANS!! ;D Svarta var ett måste!! Dom svarta Tigerjeansen jag har börjar gå sönder totalt!! Värsta hålen så jag måste lämna in den nånstans, tur att pappa känner en kompis som är skräddare så han kan lika gärna fixa jeansen =)
Jag hitta dom på SALT MEN där jag skulle leta från första början men vi var lite på äventyr på olika affärer så det var ju oxå trevligt =) Köpte jeansen och fick sedan syn på massa snygga skjortor och det behöver jag ju, längesen jag drog ut och hade på nån najs skjorta så då visste jag ju oxå vart jag skulle för att hitta en guldvärd skjorta!!
Klart att man drar till drottninggatan och in på Souk, upp för trappan och sedan in på TOPMAN!! Bästa affären när det gäller skjortor eller dom brukar oftast ha jävligt sköna skjortor och allt annat, min nya favoritaffär!! <3

Hittade en snygg svart skjorta samt en passande slips! =)
Fick tillomed rabatt fastän jag inte hade något studentkort för det hade redan utgått, han i kassan såg att jag fyllde år om 2 dar och bjöd på 10 % rabatt.YEEEES! ;D




Topman
Svart skjorta 449:-
Röd slips 149:-

SALT MEN
Svarta Jeans 999:-

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0