Prövning på fettförbränningspiller!!

Tjaa! ;D
Fan va jag kände mig lite deprimerad när jag gick från gymmet idag eller inte deprimerad men jag har ju liksom vart där i Alviks strand från 8 på morgonen till 10 på kvällen, känns som om jag bor där för jag befinner mig mer på jobbet än hemma ;P Har ju börjat med att gymma på worldclass där istället eller jag kommer ju fortsätta i sumpan men måndag, onsdag och fredag så slutar jag ju oftast lite senare pga jag jobbar alltid över så då kan jag lika gärna gymma där i alvik eftersom det ligger i samma byggnad och så spar man på tiden =)

Helt okej gym med helt okej maskiner så det funkar liksom, det är bara att låta fantasin att flöda ;D
Idag så körde jag biceps och rygg och jag kommer att börja med att köra 5 gympass/vecka samt 2-3ggr/veckan kardioträning på morgonen innan frukosten för att öka metabolismen extremt för min deffning!!

En stor nyhet som är även lite chockande för dom flesta är att jag har gjort något som jag egentligen aldrig skulle göra, jag har nämnt tidigare att inga piller för fettförbränning osv är nödvändigt att köpa pga det är så dyrt och så är det egetnligen bättre med naturliga produkter men nu har jag vänt det hela och vill testa och se vad det ger för resultat om man använder pillrena enligt intrstruktionerna och det är mest att man följer en låg kaloridiet samt äter endast ett piller per dag samt att man måste ju självklart vara ganska så aktiv så som jag kommer vara nu då jag ökar träningen ett steg och kör lite hårdare pass.

Tight!, 60 kapslar i gruppen <a href=/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi?Avd=1&funk=steg_tva&artgrp=1>Fettförbränning</a> hos Gymgrossisten.com (8776)
Anna Paulie säger om denna produkt: Centralstimulerande, uppiggande, vätskedrivande och fettförbrännande tillskott som tar din prestationsnivå till nya höjder. Tight gör att du orkar mycket mer, vilket även kräver mycket mer vila. Tight innehåller Gugglesteron som stimulerar ämnesomsätningen, Yohimbe som höjer thermogenesen och Grönt te som minskar fettinlagringen. Tight innehåller dessutom koffein och synefrin, ämnen som stimulerar frisättningen av fett och sparar muskelmassan. Tight ska användas med förnuft och bara de dagar du känner dig extra trött.
-Jag rekommenderar inte ett dagligt intag.

Det står där att hon inte rekommenderar att man tar ett piller per dag men dom andra som har testat den här produkten gjorde det och fick tydligen resultat, visst har det vart lite biverkningar så som smärtor i bröstet, dålig i magen, svårt att sova, mardrömmar osv. Hoppas bara inte det blir nåt jätte allvarligt för då kommer jag ju att stopp processen.

Jag kommer att berätta för er alla dag för dag hur det har påverkat mig och hur jag känner mig så jag kan ju börja med min första dag så var ju denna fina måndag =)

Dag 1
Tog den på morgonen på tom mage direkt när jag vaknade och kommer att fortsätta med det framöver, kände hela dagen att magsäcken krymptes på nåt sätt eftersom jag är inte lika hungrig som vanligt, känner inte för nåt sött alls, känns som magen arbetar lite extra hela tiden och jag hade lätt för att svettas och känna den ökande metabolismen i både vilande och aktiv form. Jag vart väldigt pigg av all koffein och har vart det hela dagen framtills nu då jag känner mig lite trött och ska snart sova, det känns som att produkten funkar verkligen om man följer det hela väl.
Så man kan resonera det hela till en bra start.

Imorn så kommer jag vakna lite tidigare och köra ett morgonpass innan jag börjar jobbet så jag kommer alltså att vakna ca 1 timme innan, alltså runt 6-tiden =) dags att sova nu, GODNATT!!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0