Party in the stomach?!

Tjaaaaaa allihoppa nu jävlar är jag glad :D och vet ni varför? jo för min baksmälla börjar gå bort faktikst ;D preciiis jag festa gaaalet igår asså, eller firade för det mesta min fasta anställning (a)

Faan va bakis jag var när jag steg upp från sängen asså, den känslan har man inte känt på ett tag faktiskt ;P
Men nu börjar det bli bättre och det finns bara inget bättre än att lyssna på You got served soundtracks!!!
Det var jag Max Tofflan och Stefan som röjde i jakan igår ;P nu har man tröttnat så jävla mycket på stans klubbar att man hänger i förorterna, lite komiskt men det kan bli så ibland, vi hade ju fan kul igår och vi schteeekte sönder när vi kom in på MP iaf..snarare jag och Max som flashade med pengarna lite!! ;D

Det blev lite för mycket dricka för mig eftersom jag blandade en hel del drycker, kan ju nämna alla här på en liten fin lista:

Öl
Vin
Mousserat vin
Jägermeister
Vodka


tror nog jag fick med allt och ni vet ju hur mycket problem det blir i magen, party in the stomach ;)
Det blev ju fan en hel del skumpa säger jag bara, så det var rätt så najs men lite för mycket för mig på slutet men aja...

Nästa vecka så blir det en hel del träning då jag ska börja köra lite morgonpass vid 7-tiden och kvällspass runt 9-tiden, faaan va najs!!! ;D

lite bilder från igår kommer upp lite senare, mobilen fuckar sig lite just nu och sen så ska jag åka iväg till ONOFF och se när min bortskämda syrra ska få en ny mobil och inte vilken mobil som helst utan MIN MOBIL ;P
aja BYEBYE!!!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0