with grief in one's heart

Det blir inget jobb idag eller inte dagtid iaf eftersom snart så ska ja gå på begravning, är klädd i svart men är inte redo att sörja för jag vet inte hur jag ska ta det hela. Alla andra där kände min morfar och dom kommerju säkert vara ledsna men jag tror nog att jag kommer att påverkas av atmosfären där för jag är annars väldigt känslig för såna här händelse, tillomed när det händer på film.



Efter det hela så åker jag direkt till jobbet och kör kvällspasset till 9 och sen så gymmar jag 1 timme med bröst + triceps och då ska jag följa bänkschemat som lyder såhär:

Pass 2 
2 set  90kg    x3             2 set  97,5kg    x2          2 set 115kg  x0,5  N!

N! = En negativ (håll emot max)

Nej nu måste jag dra vidare, wish me luck!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0