GRYMT TRÄNINGSPASS OCH FÖRHOPPNINGAR PÅ HÖGSKOLAN!

Det blev ett rejält träningspass och jag tror nog att jag är beredd på att nå mitt mål antingen tills denna månad är slut eller nästa, beror met på hur mycket plugg det blir om jag nu kommer in i högskolan =)

Jag klarade inte av att gå upp tidigt på morgonen och sedan dra vidare till gymmet utan jag åt en bra frukost runt 11 med mamma och syrran och sen så körda jag 40*4 armhävningar, alltså sammanlagt 160 armhävningar som uppvärmning och sen så sprang jag till bussen och åkte till gymmet där jag träna i ca 2 timmar.
Började med att köra lite övningar för mage och axlar i typ 1 timme och sen trappmaskin som avslutning i 1 timme ;D
Jävligt tufft på trappmaskinen då jag körde lite intensivare och fyyyfan vad jag svettades..det var längesen jag körde så hårt faktiskt ;D

Sen vart det en liten promenix från gymmet till hemmet då jag åt kycklingfilé med kesella, MUMS!!
Nu har jag beställt tågbiljetterna för både ditresa och hemresa, ska ju till Västerås imorn på upproret som startar kl. 10.00 och slutar 17.00 så det blir en ganska lång dag då jag veeerkligen hoppas att jag kommer in..ska kriiiga som fan för att få en plats. Ligger på reserv 23 och det kan ju vara många av dom som är före mig som inte visar sig där, många som väljer nåt annat eller kanske är sjuka..VADSOMHELST!! ;D
Man får hoppas på det bästa..vill verkligen komma in!

Mälardalens Högskola, Västerås

HÅLL TUMMARNA FÖR MIG!

//M


Kommentarer
Postat av: QUEENIE

lycka till :D !!

2009-01-12 @ 03:47:38
URL: http://queenieocampo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0