Ingen högskola för mig då! =/

En helt misslyckad dag faktiskt!
Det blir ingen jävla högskola för mig, inte nu på vårterminen utan jag får väl göra bra ifrån mig på högskoleprovet och försöka komma in på det under hösten, så jäävla dåligt att jag inte kom in..dom andra vill fan inte ens plugga eller det kanske dom vill säkert men vafan det här är min dröm, min allra största dröm eller en början på min dröm kan man säga, vill ju bara plugga klart och börja jobba med människor och göra skillnad här i världen..jag vill bli känd!

Inget är ju slut än och jag ska faaan komma in på hösten, ska verkligen plugga som en idiot till högskoleprovet och det menar jag!!
Vart deprimerad hela dagen och lyssnade knappt nåt på lektionen som vi hade idag, satt bara och tänkte bort och var lite ledsen. Inte kul att höra en sån här nyhet, älskar den skolan och har egentligen ingen lust att vänta så länge men jaaa vad ska man göra egentligen..det är bara att rycka upp sig och börja tänka positivt, som jag alltid gör =)

Nu kommer jag att bli fast anställd på jobbet och tjäna lite mer pengar och då kommer jag definitivt spara en del till studentlägenhet så jag flyttar iaf nästa år hade jag tänkt =)
Sen så har man lite semesterpengar osv. Det blir ju rätt så najs och då kommer man vara kvar ett tag här i stockholm iaf..allt kommer ju självklart att lösa sig så jag mådde ju även lite bättre när mamma kom hem och gjorde en jättegod smoothie =)



//M


Kommentarer
Postat av: Martin

Segt mannen :( Kanske skulle kunna glädja upp dig med en liten spelning? :P Vi har nämligen spelning på klubben imorgon 23.00 vore skoj om du kom!

2009-01-20 @ 23:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0