NYÅR = BESVIKELSE!!

Nu sammanfattar vi allt det här:
Julafton och Nyår som är dom 2 största höjdpunkterna under jullovet SÖG!!!
Det började bra igår med att vi åt middag, drack och hade kul men senare då började allt bli bara sämre och sämre..inte vill man vara kvar i tråkiga rissne under tolvslaget eller efter.
Vafan ska man göra kvar där, bland alla fula rissnebarn och varför kunde man inte bara dra till stan och hitta fest som man brukar göra..när alla har sin tjej redan så är dom nöjda och behöver inte dra ut på äventyr.
Det behövs inte eftersom man har sökt klart, man drar ut för att hitta nån brud tydligen och när man har gjort det så pensionerar man sig ifrån allt kul!!


Det är så jävla illa och fyyfan vad jag var arg, hela jävla nyår var sämst och allt var förstört!!
Jag sket i alla och drog till stan själv, tänkte fan inte vara kvar och tråka utan jag tänkte dra in till stan och ringa lite folk och kolla fest.
Tydligen så kunde ingen jävel släppa in en enda person utan jag fick bara gå runt lite härochvar, JÄVLIGT KUL!!
Helt jävla misslyckat var det, nästa nyår så tänker jag fan inte bry mig ett jävla skit om det blir fest eller inte..eller nej, jag ska fan inte vara kvar i Stockholm då utan jag kommer ändå flytta till Västerås och då får jag fan festa där istället!

Folk ska inte säga för mycket..nästan alla sa innan att vi skulle dra vidare, leta fester, festa som fan och gå runt lite här och var i stan.
Men NEEEEEJ det var fan inte på det viset, det var bara jag som höll upp till det löftet!

Nu tänker jag lägga det här bakom mig och koncentrera på att fixa kryssning innan jobbet börjar!


//M

Kommentarer
Postat av: dre

Ja hade du stannat kvar i "tråkrissne" med oss "fula rissnebarn" så hade du haft klart mycket roligare.

2009-01-01 @ 13:57:16
Postat av: M

jag menar dom andra rissnebarnen fattar du väl!

2009-01-01 @ 20:02:51
URL: http://maamari.blogg.se/
Postat av: tobias

man kan säga att du grävde din egen grav när du åkte in till stan kamikaze style, tror ingen direkt delar dina åsikter om att alla pensionerade sig från att ha kul etc. och jag tror ävne du åkte in till stan för du var lite för full :)

2009-01-01 @ 22:12:13
URL: http://josefineevelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Helt värdelöst inlägg, idiotiska formuleringar av stycken och meningnar.....

2009-01-02 @ 03:21:22
URL: http://blondinbella.se
Postat av: M

moget att vara anonym..fegis!

2009-01-02 @ 12:58:06
URL: http://maamari.blogg.se/
Postat av: bikke

det blir vad man gör det till

2009-01-02 @ 14:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0