FEST I VÄSTERÅS!!

Det vart fest i Västerås igår!! ;D;D
Även om jag inte kom in på högskolan så köpte jag biljett till sittningen, det ska man fan inte missa och egentligen så får jag inte gå på den eftersom jag inte vart antagen..FUCK IT!
För er som inte vet vad sittning är eller innebär så kan jag berätta lite kort då:

Alla har på sig lite fina kläder, super sig fulla genom att sjunga fyllesånger och gör lite smålekar samt tvårättersmiddag och som avslutning blir det kårdisco, alltså KLUBBA!!!

Det allra bästa var när jag skulle beställa öl så visste jag sen innan att det var grymt billigt där på puben, en öl kostade 23 kronor och då tänkte jag iaf köpa 2st öl bara för att slippa kön + att alla fyllelekar kräver mycket dricka så det var bäst att ha en rejäl påfyllning ;P
Men sen så såg jag något vackert och väldigt stort..det var en SEJDEL som skådade mina ögon och då bestämde jag mig direkt efter..EN SÅN SKA JAG HA!! ;D

För er som inte vet vad en sejdel är så tog jag kort på min fina =)



Den innehåller ca 1,2 liter öl ;D
Det blev iaf 2st såna igår och lite mer (a)

Middagen var riktigt gott, först var det varmrätten och som vanligt blir det alltid kyckling med potatisgratäng vid såna här tillfällen, tycker jag iaf ;P
Efterrätten var ju oxå en riktig höjdare..KLADDKAKA!! ;D

Annars var partyt jävligt kul och dans blev det på högsta grad, det var ju bra musik och lite inslag av R'nb och dancehall, I LIKE! =)
Runt 00.30 var det dags att ta taxi därifrån hem till stockholm så vi var ju 6 st pers. och 300 kr. var blev det =)
En rolig resa då vi pratade mest om livet, killar/tjejer, problem och allt från himmel och jord.

Hoppas att jag och tjejerna hittar på något mer kul senare, något som måste göras ;D

//M


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du är så jävla söt ibland

2009-01-23 @ 16:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0