Sumpan-partyt i Jakan var ju klockren!!

Hallå där!
Trevlig helg har det vart faktiskt, massa roliga saker har hänt och mycket att berätta..kan dra några korta meningar om helgens godheter!!

I fredags var det ju inte så mycket att kommentera, skulle ju fan dra hem till Max och sen så skulle det kanske vart nån partaj nånstans men tyvärr så slocknade lilla Max runt 9 på kvällen och jag satt hemma hos pappa med datorn på knäna och ringde gång på gång till max men inget svar, han övergav mig och det vart en hemmakväll istället..väääldans trevligt ;P
Igår lördag var ju en toppenlördag!! Vaknade runt 2-3 tiden efter att jag har haft nån jävla sjuuuk dröm om att David hade typ nån megafest och det var nyår fast vi festa från dagen och sen så vart det fotbollsturnering runt 1 på natten och det var fortfarande ljust ute som om det vore dagtid och jag missa allt, tillomed 12-slaget pga jag hade ingen jävla fri vilja i min dröm ;P
Senare efter jag hade vaknat så åt jag en stor och bra frukost sam innehöll flingor, müsli och goda kesomackor så jag vart mätt och belåten...behövde ju mycket energi för matchen som skulle spelas 16.45 och det var inte nån vanlig match heller utan det var fan DERBY!!
Duvbo-Sundbyberg har alltid vart en toppenmatch då alla sliter som fan för att verkligen vinna och sedan känna sig stolt över en vinst på ett hett derby men så blev det faktiskt inte för oss, tyvärr =/

Det var en hård kamp och vi började ganska bra men hade lite otur och låg under med 0-2 i första men vann sedan andra perioden även om vi låg under med ett mål, 3-4 så vi var riktigt tända och ville verkligen vinna matchen.
Tyvärr så stog vi för vårt rykte med att tappa nästan allt från början i tredje perioden och kommer alltid igen senare mot slutet så det fasta resultatet blev till slut 6-8 förlust men 3 assist gjorde jag iaf ;D
Fick fan inte in bollen i mål, hade nog ett flertal chanser men en ruskigt bra målvakt hade dom..hörde senare att det var deras A-lagsmålvakt så inte undra på att han var sååå jävla duktig.

Senare mot kvällen så bestämde jag att inte dra ut och klubba eftersom jag behöver faktiskt lite omväxling och det börjar bli lite trist och tröttsamt med att gå ut hela tiden så istället drog jag till Mira där Elin, Lisa och Jessica befann sig oxå =)
Jag hade med mig lite vodka och öl och bjöd på laget runt så vi alla blev lite roliga till slut och fick ett samtal från Pontus som var våran räddare i nöd..han fixade festen ;D

Festen var i Jakan så vi tog tåget direkt och det roliga var att vi var bara några meter ifrån mitt gamla hem i jakan så det vart mycket minnen som kom upp lite här och var =)
När vi kom dit så vart det vääärsta korvfesten haha ;D nejmen några tjejer var det och 2 av dom kände jag faktiskt och mer än hälften av alla killar som var där kände jag oxå..vissa hade jag fan mött tidigare på matchen så man kan ju säga att det var en sumpan-party i jakan ;D

Det hände rätt så mycket där faktiskt, Oskar var ju fan på G och dansade hela tiden asså han var fan som en jävla durecell kanin så han blev kallad för danskungen...killarna hade ont om tjejer men när jag kom med tjejerna så vart dom typ blyga ändå, vi hitta värsta sparkcykeln med 3 hjul så den var rätt så stadig och mysrymmet var ju bara helt underbart men en jätteskön soffa ;D
Sen så kom nån som tydligen kände mig så jag fick en stor kram och massa komplimanger, tror han hette Linus och han hade tydligen följt min innebandykarriär sen jag var liten och spelade med Järfälla ;P Lite skumt men ändå jävligt kul faktiskt och sen så sa han att Mimmi var väldigt läskigt så det tyckte jag var kvällens bästa kommentar hahaha ;D

Som ni alla ser så har jag haft en jävligt skön helg och saker hände hela tiden så man vart inte missnöjd precis eller rastlös, hoppas det blir en trevlig söndag =)

//M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Meningsuppbyggnad.

2009-01-18 @ 17:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0