What comes around goes around

Nu ska jag säga något komiskt med det jag tänker göra nu snart =)
Jag ska passa min gamla mentors barn ;P låter lite roligt men man kan säga såhär då, jag kände för att ta det lugnt ikväll men lugnt är nog inte det bästa ordet när jag vill det utan jag vill ju alltid göra något pga jag är alltid rastlös ;D
Iaf, Mira ska vara barnvakt åt sin syster och hennes man är ju min gamla mentor, Jörgen :D
Jag har faktiskt träffat henne förut då Jörgen hade med henne till skolan men nu ska jag vara ansvarsfull och kolla på lite disneyfilmer med lilla rackaren =)

Jag älskar barn så det blir bara kul, hoppas hon kommer ihåg mig haha lite svårt att göra det när hon var i en klass och jag var typ en av 20 som var där men man vet ju aldrig med barn, deras minne kan vara väldigt överraskande ibland ;D

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0