Wild Child

Hann inte direkt skriva något igår men kan iaf tillägga att det var en chillkväll och det behövde jag faktiskt =)
Först så skulle jag och André hämta lite biljetter från ATG-ombud samt Ticnet-ombud, det gällde biljetterna till Sonic Syndicate och DBA så vi åkte i Andres röda bil och hittade aldrig något ticnet-ombud för honom eller jo vi hittade det och det var ju den i råsunda men det var ju stängt, han visste ju inte vart det är bäst att hämta ifrån och jag valde rätt med att välja ATG eftersom det finns typ överallt så jag fick iaf min biljett ;D

Sen så fick jag ett SL-terminskort av André som hans farsa hade hittat så jag är väldigt tacksam för det eftersom jag skulle ju köpa terminskort+ igår som kostade 1250:- men eftersom jag fick kortet så behövde jag bara betala 620 för att uppgradera den så det var gaalet najs! ;D

Senare hämtade pappa mig och vi åkte till kista för att hämta ut biljetterna till bion, vi satt och åt och jag valde den där mixade salladen som ajg tog förra gången, MUMS!
Det var familytime, jag pappa syrran och vicki (pappas fru)..det vart trevligt och vi såg på Wildchild.


Visst det var ju en chickflick och jag HATADE den från början eftersom hon var ju fna en jävla fjortis och allt var så jävla AAARRGHH men sån är jag ;P
Trodde att jag skulle typ döda nån efter jag såg den men den gjorde faktiskt en turnover och den blev faktiskt jätte bra sen..så jag vart glad i slutet ;D

Slutsatsen över det hela är att hon visste inte direkt vem hon var från början, hon hade förlorat sin mamma och efter det så vart det kaos och hon ville bara rymma. När sånt händer så blir man vilse inombords och till slut så börjar man hängag med fel personer, man vill vara populär och falsk, pappan har massa pengar och hon utnyttjar det och får massa ''kompisar''. När hon börjar i internatskolan så lär hon sig mer om livet, vänskap, kärlek, ansvar m.m.
Hon finner sig själv och sitt rätta jag =)

Betyg: 3/5


Efter det hela så skjutsade pappa mig till Max och jag släppte ut all ilska över FIFA 2009 medan Max njöt över att vinna alla gånger ;P
Men vi kollade för det mesta på boende när vi ska dra till Magaluf i sommar =)
Det var fan rätt så najs!! ;D

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0