can you handle the beat

Faan va najs det var igår, äntligen ett skönt intro!! ;D VI var på grönan med jobbet och vi åkte en del och sne så drack vi en massa, dom bjöd lite på öl med en del Rosévin oxå, blev rätt så packad så vi drog vidare till klubben Dembow men först hade jag Lin och Philip som var vårt barn för tillfället, fråga mig inte varför men jag var lite rolig. Vi åkte taxi från Grönan hem till mig för att jag skulle hämta leg. sen hem till Philip i Sumpan för att han skulle byta kläder och fixa frillan och sen till till stan vid Mango Bar där klubben var..Rikard hette chauffören och vi betalade ett fullt pris på 560:- för allt och det var rätt så bra tyckte jag, lång resa ju =) Var ju så dum och full att när vi var påväg in till sumpan så kom jag på att jag glömde legget som var orsaken till att jag åkte hem för jag bytte kläder oxå så vi fick åka tillbaks igen haha men allt blev lyckat sen och det var mycket dans faktiskt. Klubben hade ju skitbra musik och det var rätt så mycket folk därför så var det rätt så svettigt men ändå najs..Lin hade ju oxå några kompisar där men jag dansade mest med Philip för jag skulle lära honom lite danssteg och hur man dansar till Hip Hop/RnB...inte för att jag är mästare precis men lite om hur stilen fungerar för Philip är ju liksom en House-kille typ älskar Huset och då är det ju heeelt fel klubb för honom liksom, men han fick till det ibland fast fick dissen ett par gånger av några töser haha ;D Vi köpte lingonsylt i brommaplan för att vi skulle göra pankakor idag på morgonen och det gjorde vi oxå faktiskt, rätt så misslyckade men ändå ätbara så det funkade det oxå! =)

Jag ska planera mycket inför morgondagen eftersom jag och Lin ska ju fira 1 månad fastän det egentligen är på måndag men söndag blir ju lite bättre så man har en heldag på sig att göra lite speciella grejer ;D
Hmm,.,,det ska bli storslaget iaf..kan inte berätta planerna här för er precis bara för att tänk om hon skulle läsa och då skulle det vara skiiit tråkigt, förstör allting liksom och jag som älskar överraskningar. Nej nu ska vi ta och göra nåt, känner mig lite uttråkad =/

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0