DOM HADE SEX PÅ DANSGOLVET?!

Glömde säga vad som hände i fredags, vi var ju på Dembow och ni skulle fan ha sett det jag såg och vad alla andra såg!!! Asså ärligt talat, att sånt här händer och i Sverige är ju bara för mycket, det är förstårligt om det skulle kanske vara utomlands för då är det lite mer vanligt att man stöter på sånt eller nånting men det är iaf inte acceptabelt, äckligt, respektlöst och bara skabbigt asså!!

Klubben var ju på Mango bar och för er som vet hur det ser ut där så finns det 2 dansgolv där nere ju och det här hända på det stora dansgolvet vid sidan om nära dom där ensama sittplatserna, tror det är en liten vip-avdelning eller nåt men då satt nån utländsk kille på nån kant och en skabbig billig jävla brud, tror att hon var svensk eller nåt det var ju svårt att se i mörkret men aja..dom hade fan sex offentligt mitt bland all folk som om det inte ens var något speciellt. Det kändes som om att jag bara typ kliade mig på näsan eller nåt för dom, han var inte nervös eller kollade runt eller nånting utan han var säkert van och satt bara där och njöt medan hon red honom som faaan. Trodde först att hon typ torrjuckade eller nåt men sen så såg jag att hon placerade hans kuk i henne och körde, kläderna var ju annars på men fyfan vilken billig jävel alltså och vilken skabbig tönt som verkligen förnedrar kvinnor medan hon bara skämmer ut sig själv och andra, vem fan gör något sånt?! Helt jävla psykat iaf och ingen brydde sig, asså folk gick bara förbi och hade kanske nån liten blick sådär men inget mer, jag och philip hade typ öppen mun och bara stirrade och fattade bara inte att det stämde det vi såg. Det var en vakt som gick förbi och gjorde som resten, bara kollade lite och sne sket i det hela men det slutade iaf med att dom blev utskickade men faan va lång tid det tog..OFTA LIKSOM?!!?!

//M

Kommentarer
Postat av: alex

som du säger, okej om det är utomlands man fan i Sverige!?

2009-07-07 @ 00:41:23
Postat av: Caroline

hahahha gaaaalet!

Hur är den klubbens annars ? Bara varit där en gång då jag fotade lite snabbt för ett jobb!

2009-07-07 @ 00:42:29
URL: http://svanemar.blogg.se/
Postat av: Mimmi

va det inte jag som runkade av dig i en stor officiell bubbelpool på kryssningen när barn satt med oss?

är inte det lite samma historia?



Dom kanske var tillsammans och ville piffa upp stämmningen lite. Pröva nått vågat?

2009-07-07 @ 00:54:09
URL: http://movemi.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Eller den gången i tvättstugan?



fast lite diskretare kunde dom varit må jag erkänna

2009-07-07 @ 00:55:38
URL: http://movemi.blogg.se/
Postat av: Jim D

hahaha fett sweet ! men äckligt :S

2009-07-07 @ 01:34:50
Postat av: Anonym

men allt är annorlunda när det kommer till sebbe

2009-07-07 @ 12:29:25
Postat av: dre

Förklara gärna varför det är mer acceptabelt om det händer utomlands tack.



Du säger även att folk bara gick förbi osv osv. Om det var så dåligt gjort av dom, varför gjorde inte ni nåt då?

2009-07-07 @ 15:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0