GRÖNAN IMORN!!

Snacka om att min kropp är helt jävla utsliten, det var en del fys och en del springande och just nu så har jag en liten sträckning i min vänstra ljumske samt fetaste huvudvärken som jag fick mot slutet av alla övningar och det hindrade mig ifrån att göra beep-testet som skulle vara det jobbigaste, kändes som en riktig jävla bakfylla då jag behövde minst 4 alvedon eller nåt..fyyfan vad det kändes!!

Imorn så är det fredag, härliga fredag och äntligen är det helg!! Vill bara att tiden ska gå snabbare och sen så åker jag till Turkiet, fett naaajs!! Imorn så ska vi iaf dra till Grönan med jobbet efter vi har slutat men först har vi en liten avslutning då det delas ut ett pris på månadens säljare, hoppas att jag vinner =) Åååh måste åka Insane imorn ;D



//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0