It scares me!

Oj vad det var fester i helgen, 2 fester på lördag och nån utefest eller hur man ska kalla det även oxå på lördag samt fest imorn så oooj vad det var fest!! ;D Lisa har iaf imorn så då fick jag uppdrag som vanligt att fixa lite folk för det är jag nog bäst på, jag är partyfixaren som har kontakt med typ allt folk och samlar ihop alla om vi ska dra nånstans och är typ som en ledare som är allas vän kan man säga hahah...Pappa fyller faktiskt år idag, 59 år blir han och inte fan ser han ut som 59 och inte beteer han sig som att vara sååå gammal heller utan han är lika aktiv och pigg precis som mig så jag ser ingen skillnad men att han börjar närma sig 60 skrämmer mig rejält =/  Nej nu ska jag dra till Biljardpalatset med Lin och Philip, skriver nog mer sen!

//M


Kommentarer
Postat av: Queenie

jahapp.. då vet man till nästa gång man har fest vem man inte ska bjuda. ^

2009-07-18 @ 01:32:20
URL: http://queenieocampo.blogg.se/
Postat av: mimmi

Ja en skit bra festfixare!

Jag bad dig fixa folk till lördagen och gav dig 1 veckas förväg och du kunde inte ens få dit din tjej.

Ledare skulle jag absolut inte kalla dig, men däremot har du kontakt med dem flesta och det är för att du alltid försöker vara alla tilllags.

2009-07-21 @ 23:10:03
URL: http://movemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0