Milen under 45 min!!

Juuuste glömde säga att jag satte ett nytt rekord idag eller igår kan man säga eftersom klockan är 2 nu men aja, sprang på löpbandet innan jobbet som alltid och innan frukosten som vanligt och veet ni, helt jävla sjukt att jag kunde sätta ett rekord på såna omständigheter liksom men jag sprang en mil på 44.50min alltså 13.3km/h i medelfart =) det är fan starkt jobbat av mig och den allra största orsaken till att jag har förbättrat med 2 minuters marginal ungefär sen förra gången jag sprang så har det med musiken att göra, sprang utan musik innan den här gången och med musik den senaste då jag hade min mp3 såklart. Det får mig verkligen att överprestera mer än normalt, blir så jävla taggad och jaa nu är det tillomed bevisat!! ;D



//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0