NOSTALGI FFS!!!

Faaan va najs, nostalgi nostalgi nostalgi ffs!! Ikväll ska vi fira Henke som fyller 19 år imorn egentligen men skit samma det är ju fan lördag idag och oooj vad vi ska kröka sööönder!! Känns som Alanya 08 då nostalgigänget samlar sig igen och det kommer bli så jävla braa..vi har bokat bord på Royal Garden och vi ska äta hos Henke innan och det känns lite som nyår då vi samlades och åt hos Saffa, en riktig god middag men senare vid 12-slaget så var jag lite ensam för jag vart så jävla full och ville festa vidare genom att åka till stan själv, åker helt jävla fel och kommer till slut till östermalmstorg där jag glider runt och vet inte vad jag gör eller nåt hahaha trevligt...senare hittade jag Jesper och Fred i Skälby för jag hade tydlgen klarat av heeela resan dit utan ett jävla minne av det hela och då gick vi till mig hos min pappa och åt mat k. 4 på natten :D Fin dag men får hoppas att det inte blir så ensamt denna fina lördag, min älskling ska iaf sova hos mig och hon kmr ju även komma dit senare till klubben så ensam är jag absolut inte!! Nu jävlar är jag välklädd och beredd på att dra till Henke och ääääta som jag inte har gjort sen frukosten vid 12-tiden, stackars mage =/ aja jag har iaf 2st 7.5% öl så dom är värdefulla!! SES!



//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0