Progress

Hallååå! SKönt med en bra start på veckan då jag först sprang på morgonen på löparbandet i gymmet och körde en hel mil på endast 47 min så det var rätt så bra resultat och innan frukosten tillomed så under dom villkoren är det skitbra faktiskt!! ;D

Running
  764 calories in 47 min (10 km at 12.8 km/h)

Det är jag fullkomligt nöjd med faktiskt och jag gymmade faktiskt efter jobbet och körde axlar och mage, det gick även bra där med tyckte jag..känner mig bara stoltare och stoltare över mig själv!! ;D
Annars så gick det även skitbra på jobbet då jag sålde mitt personliga rekord igen, 9st försäljningar och det är bara fööör underbart!! Om jag håller en sån här nivå så kanske en löneförhöjning väntas, det vet man aldrig men det är bara att hoppas på ;D



//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0