Relax and enjoy

God morgon! Vaknade lite tidigare för att jag inte har någon aning alls haha nejmen det var rätt så skönt att ha så mycket tid på mig med en avslappnad frukost och en lugn rakning istället för att jag stressrakar mig och gör säkert något misstag som alltid och det allra skönaste är fan att jag kan njuta av mitt kaffe i lugn och ro =) Körde ben och mage igår på gymmet efter att Ashkan från jobbet hade klippt sig, jag och pappa körde rätt så hårt och jag tror att jag ska dit 1 gång i veckan och köra lite med honom, han behöver sällskap för annars så tränar han inte lika mycket och det finns ingen där som pushar honom lika mycket..med det var trevligt och dom har ju ett litet mysigt gym i SAS-huset och det passar mig perfekt ;D brukar inte heller köra ben men jag kommer börja med det nu..körde lite knäböj och benpress. Idag så ska jag dra till gymmet efter jobbet och det kommer nog bli bröst och triceps samt lite trappmaskin som en avslutning.


//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0